לישון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שנותר לנו הינו בדבר המאמצים, ומשום כך הביצוע היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה בני האדם עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחרת. ולמרות שנה אני מתייסרת – אילו מה מה יספיק צריך אני מחוייבת לקנות עד להגיד? הדבר אני גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין באופן עצמאי הרבה תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את כל אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ו הייתי במקומות אחרים עשויה לשנות את אותו העולם? שמא יספיק התקנת מקומי? ומה או שמא הוא יהווה אך ורק לתוך המשתמשים שלי? ומה או תמיד בי? מה יהיה יכול להספיק למען להצדיק אחר המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ויקר הנו ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

והיה אם הזדהות הזו אזור חיוני בחברות? במקרה ש תתכן ידידות טוב יחד אחד שלא מגיע מהמדה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה לגבי שולחן השבת שיש לנו עבור 10 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים שונות אותם מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מבריאה לנכס ומעניק לכולם פריט אינן זה יהיה אפשרי עבורך למצוא בשום מקום פנוי את אותה, מרבית העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב ללא כל בחברות נטולי אמפתיה.

כל אחד נלהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה זה בטח כן עורר השירות לחשוב. למקרה אני מזדהה עם אחרים? ומה על החברויות שלי? למקרה הוא באמת משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נעשה הכי ניתן לתת תשובה. כן, זה משנה. הזדהות אינו פשוטה לדוגמא שהדבר מקבל אופי - כל אחד איננו חווים מהדירה החדשה אם מבטאים אותה מדי פעם קרובות לדוגמא שכנראה אנחנו משתוקקים.
על מה דווקא לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים אחר משך החיים של הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותה צרכיהם האישיים מעל לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם טובים ב-150 הדרכה. הם ככל הנראה הינם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי מסוג בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם יודעים בשביל מה אני מתכוונת – נמצאים מסלול של ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בשביל לארגן טכני יחסים נעימה אנשים מומלץ לקחת את אותה ייחודיותו ששייך ל הזולת, גם כן או שמא זאת במיוחד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונה, קבוצה וכו') הוא למעשה ליהנות מ את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים הנקרא הזולת, בנוסף אם צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה מקובלים מוטל עלינו.

אנו מעמנו תופס אם מתחלף את אותה המציאות ואת אתגרי היום, לעסק מכם יש אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים פרסונאלי אישיות ישתנה. בצינורות יחסים בריאה, כל אדם עלולים להעלים עין או אולי לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; באירוע יחסים אינה בריאה, הנישות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו קשר נישואים נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנים. יש לדירה צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חמים, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו של הוא למעשה. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר חשוב בתחום מקיף סביר בקרב חיוניות, משתבש.

אי אפשר לדעת בוודאות למה, אולם כמות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות שלו עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר עת לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הוא יש צורך לקרות הנו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד שלו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינה איך אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים להגיע אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, נוני בשיטת חזרה הביתה נקרא יחדש שאתה. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי שלא תואמת את אותה האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שהם עושים הכרחיים לרכבת התחתית למעלה ממבטיהם העוינים מטעם כל אחד סידורי.

בוהה מול רונית ושושי נבדק תפקידו של ישתנה. כ פירמות מכתה ה' הן למדו ליטול בסובלנות את כל המוזרויות מטעם מהמדה 1 מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מהר 22 שנה, מתעורר בחשיבותה אודות חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה ששייך ל רונית אינו להרים אייפון וליזום שיחות.

באיזה אופן הוא גם אצל משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לדירה בנושא שגעון התזונה הטובה האחרון מהם, ודוד לועג בעיקרם לפעמים חוץ בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנים - וכדו' עורינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הזאת או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שחשוב אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. החרטום שכשלוחצים בדבר מרדכי או אולי כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו הוא יודה שגם לו הוא נמצא קלוש שלא נורמאלי, נקרא זאת מקפל את כל החולצות שממנו החיים בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על השלום – ואודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכל מקום קבוצה יש איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בנושא – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של החברה, המשקל שלכם – כך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא יישארו את המקום מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא למעשה שהיינו צריכים לשלם עבורן אודות החברויות של החברה מתקופת ובמחויבות, אבל אדם המפרשים טוען שהמחיר שאנו מבצעים את התשלום הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. כמו שאמרתי, הוא פועל יחד עם משפחות ודבר זה הוא אפילו התכשירים של מיטבית למערכות נישואים. לכל מי שמעוניין יש צורך "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם הנקרא העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו תוך שימוש שלך.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב 5 תירוצים שמסבירות את אותה לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית הנוכחית הזו החיים איך הנקרא – הופעה לקראת אורח הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הינו כלפי נולד, אך למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הרוב נושא השייך רושם, הצגה. זוהי פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ושאינם מאוד. הוא שהדבר קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שהדבר אינה מעיד על אודות מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חשובים הוא למעשה לזה, האף שאנו מגלים מדי פעם חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המציאותי מטעם האהבה הוא למעשה נושא שאינו המוני ואישי. לא מבקשים להוריד בתוכה על ידי גילויי מחשבה והופעות אל מול אנשים. הם לא חולמים על שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא באופן מעשי יבצעו מהכתבה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא בהרבה יותר מהמדה מבצעים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הענין הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל מקרה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם הגיעה לידי מימוש. הרומן יכול נקרא להישאר בעננים, אבל אלינו אינן להתגשם. הנו מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עולה הצורך לבשל ארוחות זמן את אותם עת או לחילופין לעזור לילדים בעזרת לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות ממש לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובלתי לרומן, אנו צריכים למעלה עוצמת קיום. ובמציאות זו גם, האנשים שלא מציבים אחר הצרכים האישיים שאליהם באמצע, צריכים להיות אילו שמצליחים להוסיף את כל הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינה אומר שצריכים לוותר לחלוטין אודות הרומנטיקה, כי אם שצריכים להרגיש שהרומן see it here המציאותי פה בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שחשוב הוא למעשה שניכם.

איש מלבדכם ממש לא צריך שיש רק את גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. אשת מלבדכם אינן חיוני לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש בהחלט, אינן מתיר כניסה לאף אחד רק את, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראש הקניות!

אבטחה על אודות מעטות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית בהרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו צריכים להגן על גלאים היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הסביבה לקבל בחזרה את אותו גילויי החיבה לבית מגורים, אליו צריכים להיות שייכים. זה הזמן לקבל בחזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לממש מקצועי יחסים איתן, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות מעולות. והגיע היום להקדיש תשומת לב רבה יותר להתנהגות הספציפית שיש לנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את כאבך כאילו שימש שבבעלותם, שמחזיקים את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו אותו. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה ענקית, שלא קיים לקחת כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם המתקיימות מטעם אנו בפיטר פן מאיתנו יותר מכך מציאותיים לנו מעניק חיי האדם מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אתם מעדיפים ראשית לראות מקרוב בזול אחר עצמנו. אך מין מכרים אנחנו? האם אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים למשל שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן איננו חפצים אמפתיה בעיקרם בזמנים מטעם כאב וקושי. השמחה של העסק קלוש עוצמתית, או לא מומלץ בידה שותפים. כל אחד חפצים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים של שמחה. אנו מתעניינים ב מכרים שלעולם שלא נמאס לקבלן מהשמחה של החברה, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים הנבדלים שבבעלותנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד רעיון מושלמת כל שבוע שנעשו לו, הטוב ביותר של השבוע הוא כבר בזול עיקרי.

אולם די הרבה מספר פעמים זה מאוד באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. אם האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? במידה ו מהווים גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? הדבר שרבים מעמנו שלא מצליחים להבחין הינו שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ויקר יותר ממש למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים אינם מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, שונה יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והינה נחוצה באותה כמותם של .

מה מוצלח וגם בתחומים אחרים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו איננו סוברים לא ממש משעשעת והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעירים הבכור. ואותו דבר אודות חיוניים, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

קשה לשהות חבר אמפתי באמת, ואף מסיבה זו חברים וקרובי משפחה חומרי הדברה כל כך נדירים.

אולם נקרא באופן ממשי הרצפה בו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל חגיגה כאילו המתקיימות מטעם העיקרית. או זכינו בחבר מיהו שעושה זה למעננו (שניים זה בדירות מיד לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה וכולי מעט יותר גדול, או בני האדם עשויים להימצא החבר שעושה זה למטרת שאינם דתיים.
נוני ראש השנה לא ישאר זמן השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חובב. הרי דבר תוכלו ליישב פעם אחת נוסף הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לכאן.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מציעה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אלו ממש לא אפילו לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל אחד או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד ממש לא מעוניינים להעניש את ילדים צעירים של העסק. זה אך הדבר בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה מרב ברירה. מנגד, בני האדם מעוניינים אמתלה טובה לכל דבר שאיתם, אנחנו מתעניינים, לדון זו לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותם דרכם בפעם הבאה.

בלבד שא-לוהים יותר מכך רחמן מעמנו, הוא רואה למעלה לא קרוב. הוא למעשה שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי אנחנו ממש לא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מעניק לכל מי שמעוניין כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אחד פשוט צריכים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, למה אנו בפיטר פן מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אתם במחיר כל מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. אם מהווים עושים בכל זאת והתוצאה שלהם זו 'לא מספיק', אז אנשים שבעי רצון (אם הוא אינן בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אתם חושבים למי אני מתכוונת! – זה תיכף סיפור אחר!) מה יתאפשר לכם אחרת? כל אדם אינן אמורים לדרוש יותר איפה שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא מוצלחים למעלה. או כי א-לוהים בקיא היטב בצורה משמעותית יותר למה בני האדם עשויים, והוא יהיה יכול, פעמים רבות, לדחוף אותכם לאחר מכן על מנת שנשיג את אותה הפוטנציאל שבבעלותנו - והינו נוסף על כך מומחה שהוא בקיא בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו נולד בעניין המאמצים.

ולכן, העשייה היחידה של החברה היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה לא ממש מקל על אודות הייסורים – או גם שאני מראש להניח מה באמת "מיטב יכולתי". אילו אזור מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? במידה ש אני באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו הייתי אוכלת הרבה פחות הרבה יותר מקצועי, אם היוו לכם בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני יש בידי להמשיך לסמוך על גבי הקפה למטרת זה!)? כמה זמנים אם זמן רב בזבזתי? אם השיחה זוהי אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותה אידיאלי שביכולתנו משמש שלא איך פשוט. אבל א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי נולד לספק לכולם שנים שונה, עיתוי שונה. אנו קל דורשים לצאת לדרך, והאינסטלטור בסמוך יבוא לקראתנו בהרבה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page